Binnendifferenzierung
Vierzig Wege der Binnendifferenzierung für heterogene LernerInnen-GruppenSoubor
1. Prostudujte si přiložený text k problematice vnitřní diferenciace a udělejte si stručné poznámky. Není třeba vypisovat všech 40 metod, vyberte metody, které lze ve výuce cizího jazyka aplikovat nejlépe.
2. Na základě prostudovaného textu vyberte z libovolné učebnice německého jazyka 1 souvislý text určený pro čtení. Didaktizujte vybraný text s diferenciací pro žáky třech úrovní, tj. pro žáky se specifickými potřebami učení, pro žáky bez problémů s učením a pro nadané žáky. U všech tří skupin předpokládáme stejnou úroveň znalostí. Didaktizace musí obsahovat kromě vlastního čtení 4 cvičení, která jsou diferencována dle cílové skupiny. Cvičení lze využít (dle etap) před vlastním čtení, během či po něm, to záleží na Vás. Vypracování úkolu vložte prosím do úkolu v tématu XX nejpozději do XX.X. 2021. V příštím týdnu bychom pak o didaktizacích diskutovali při videokonferenci v MS Teams.
(https://erwachsenenbildung.at/downloads/service/reader_binnendifferenzierung_heterogene_gruppen.pdf)