Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Didaktika německého jazyka IV
  2. 4.
  3. Binnendifferenzierung

Binnendifferenzierung

Požadavky na absolvování
Otevřené: neděle, 13. prosince 2020, 00.00
Termín: neděle, 20. prosince 2020, 00.00

Vierzig Wege der Binnendifferenzierung für heterogene LernerInnen-GruppenSoubor

1. Prostudujte si přiložený text k problematice vnitřní diferenciace a udělejte si stručné poznámky. Není třeba vypisovat všech 40 metod, vyberte metody, které lze ve výuce cizího jazyka aplikovat nejlépe.

2. Na základě prostudovaného textu vyberte z libovolné učebnice německého jazyka 1 souvislý text určený pro čtení. Didaktizujte vybraný text s diferenciací pro žáky třech úrovní, tj. pro žáky se specifickými potřebami učení, pro žáky bez problémů s učením a pro nadané žáky. U všech tří skupin předpokládáme stejnou úroveň znalostí. Didaktizace musí obsahovat kromě vlastního čtení 4 cvičení, která jsou diferencována dle cílové skupiny. Cvičení lze využít (dle etap) před vlastním čtení, během či po něm, to záleží na Vás. Vypracování úkolu vložte prosím do úkolu v tématu XX nejpozději do XX.X. 2021. V příštím týdnu bychom pak o didaktizacích diskutovali při videokonferenci v MS Teams.

(https://erwachsenenbildung.at/downloads/service/reader_binnendifferenzierung_heterogene_gruppen.pdf)

◄ Binnendifferenzierung
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle