Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Spotřební imaginace a reklamní film
  2. 18. 11. Seminář: "Spotřební občanství", druhá světová válka a USA
  3. ÚKOL 18. 11.

ÚKOL 18. 11.

Požadavky na absolvování
Otevřené: středa, 11. listopadu 2020, 00.00
Termín: pondělí, 16. listopadu 2020, 23.59

1/ Proč považuje Covertová reklamu za “válečný nástroj” (wartime tool)?



2/ Podívejte se alespoň na část propagačního filmu It happened in the kitchen (1941) a pokuste se (s oporou v četbě) vysvětlit, na jakých principech a hodnotách se rodil americký životsní styl a jakou roli v této konstelaci hrály ženy?

 

https://www.youtube.com/watch?v=ndhcaVMawrI

 

https://www.youtube.com/watch?v=1DOBqMmkZVs

 

◄ Tawnya A. Covert: Consumption and Citizenship during the Second World War
Komentovaná prezentace_zvuk s ruchy ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle