Skip to main content
DL 1
  • Home
  • Calendar
  • Support
    User support GDPR
  • More
English ‎(en)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home Calendar Support Collapse Expand
User support GDPR
Expand all Collapse all
  1. Výzkum v oboru osvojování a vyučování prvního jazyka
  2. 17 March - 23 March
  3. Otázky k článku Saffran, Willson (2003): From Syllables to Syntax: Multilevel Statistical Learning by 12-Month-Old Infants

Otázky k článku Saffran, Willson (2003): From Syllables to Syntax: Multilevel Statistical Learning by 12-Month-Old Infants

Completion requirements
Opened: Tuesday, 17 March 2020, 12:00 AM
Due: Sunday, 22 March 2020, 9:00 PM

Otázky vycházejí z částí Methods, Results:

1) Jaké stimuly byly použity v experimentu, v čem se lišily? Uveďte konkrétní případy dvou odlišných stimulů a popište, v čem jsou rozdílné (využijte Appendix a Tabulku 1).

2) Uveďte příklad toho, jaká pravidla byla při vytváření stimulů dodržována, aby bylo možné zkoumat, zda děti byly schopny osvojit si rozlišování hranic slov a potom i jednoduchou syntax vět?

3) Jak se lišily reakce dětí na různé druhy stimulů? (využijte graf č. 1) Jaké závěry z těchto výsledků autoři vysuzovali?

  • SaffranWilson2003.pdf SaffranWilson2003.pdf
    17 March 2020, 5:32 PM
◄ Článek From syllables to syntax: Multilevel statistical learning by 12‐month‐old infants
Dotazy k článku Safran, Wilson (2003) ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Get the mobile app
Powered by Moodle