Otázky k článku Saffran, Willson (2003): From Syllables to Syntax: Multilevel Statistical Learning by 12-Month-Old Infants
Požadavky na absolvování
Otevřené: úterý, 17. března 2020, 00.00
Termín: neděle, 22. března 2020, 21.00
Otázky vycházejí z částí Methods, Results:
1) Jaké stimuly byly použity v experimentu, v čem se lišily? Uveďte konkrétní případy dvou odlišných stimulů a popište, v čem jsou rozdílné (využijte Appendix a Tabulku 1).
2) Uveďte příklad toho, jaká pravidla byla při vytváření stimulů dodržována, aby bylo možné zkoumat, zda děti byly schopny osvojit si rozlišování hranic slov a potom i jednoduchou syntax vět?
3) Jak se lišily reakce dětí na různé druhy stimulů? (využijte graf č. 1) Jaké závěry z těchto výsledků autoři vysuzovali?
- 17. března 2020, 17.32