Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Kalendář
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Kalendář Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Výzkum v oboru osvojování a vyučování prvního jazyka
  2. 17. března - 23. března
  3. Otázky k článku Saffran, Willson (2003): From Syllables to Syntax: Multilevel Statistical Learning by 12-Month-Old Infants

Otázky k článku Saffran, Willson (2003): From Syllables to Syntax: Multilevel Statistical Learning by 12-Month-Old Infants

Požadavky na absolvování
Otevřené: úterý, 17. března 2020, 00.00
Termín: neděle, 22. března 2020, 21.00

Otázky vycházejí z částí Methods, Results:

1) Jaké stimuly byly použity v experimentu, v čem se lišily? Uveďte konkrétní případy dvou odlišných stimulů a popište, v čem jsou rozdílné (využijte Appendix a Tabulku 1).

2) Uveďte příklad toho, jaká pravidla byla při vytváření stimulů dodržována, aby bylo možné zkoumat, zda děti byly schopny osvojit si rozlišování hranic slov a potom i jednoduchou syntax vět?

3) Jak se lišily reakce dětí na různé druhy stimulů? (využijte graf č. 1) Jaké závěry z těchto výsledků autoři vysuzovali?

  • SaffranWilson2003.pdf SaffranWilson2003.pdf
    17. března 2020, 17.32
◄ Článek From syllables to syntax: Multilevel statistical learning by 12‐month‐old infants
Dotazy k článku Safran, Wilson (2003) ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle