Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Pedagogický výzkum
  2. 15. dubna: Kvantitativní výzkum
  3. Úkol 2: Četba odborného textu s kvantitativní metodologií

Úkol 2: Četba odborného textu s kvantitativní metodologií

Požadavky na absolvování
Otevřené: středa, 16. dubna 2025, 00.00
Termín: pátek, 16. května 2025, 23.59

Vaším úkolem do 16. 5. 2025 bude:

Přečíst kvantitativní odbornou studii: Obavy rodičů žáků 1. stupně základních škol: co ukázalo uzavření škol? 

https://journals.phil.muni.cz/studia-paedagogica/article/view/19208/15249

Následně písemně zpracujte a nahrajte dokument s odpovědmi na tyto otázky:
1. Jak je definován výzkumný cíl práce? Jaké jsou položeny výzkumné otázky?
2. Stručně vysvětlete, jak je teoreticky podložen cíl práce (aneb co vede autory k nastavení daného cíle a výzkumných otázek?)
3. Popište užitou metodologii v rámci studie:
 - jak probíhal sběr dat?
 - jak je popsán výzkumný soubor?
 - jak je popsána analýza dat?
4. Odpovídají autoři na stanovené výzkumné otázky? Jaké jsou hlavní výstupy této studie? Stručně popište, co se čtenář dozví po přečtení dané studie a pro koho si myslíte, že je tato studie relevantní?

Kritéria hodnocení:
* Úplné a relevantní odpovědi na otázky 1. až 4.
* Písemný text je srozumitelný, stylisticky a gramaticky správný a správně uvádí bibliografický odkaz na článek (citace zdroje) dle normy APA 7 https://pedagogika.phil.muni.cz/studium/citacni-norma-apa

◄ Prezentace setkání 15. 4.
Úkol 3: Četba odborného textu s kvalitativní metodologií ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle