Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Pedagogicko-psychologické portfolio-POZOR ctete uvodni informaci
  2. Hodnocení procesů a výsledků učení
  3. Hodnocení (okruh 14)

Hodnocení (okruh 14)

Požadavky na absolvování
Otevřené: neděle, 31. října 2021, 00.00

Doložte užití formativního hodnocení ve vaší výuce (videoukázkou (max. 4 minuty dlouhou) nebo písemným dokladem). K dokladu uveďte komentář:

- Jaké charakteristiky má formativní hodnocení obecně?

Následně konkretizujte s odkazováním na vaši ukázku formativního hodnocení: Jaký význam mělo použití této metody/techniky formativního hodnocení? Jaký je vztah stanoveného výukového cíle a této metody hodnocení? Je potřeba vzhledem ke stanovenému cíli doplnit tuto metodu hodnocení jinou metodou hodnocení? Proč ano/ne. Apod.

- Jakou profesní výzvu si v oblasti hodnocení dáváte?

Odpovězte s uvedením příkladů z realizace výuky, kterou dokládáte ve videoukázce či jiném vloženém materiálu: Ukázala se jmenovaná pozitiva a rizika při realizaci? Jaké další výhody a nevýhody užití této metody se ukázaly? Jak bylo/bude potřeba v budoucnu reagovat? V čem chcete pokračovat? Co byste příště udělal/a jinak a proč atd.

Úkol se váže k okruhu SZZ 14 daném klíčovými slovy: význam hodnocení pro učení; funkce hodnocení; vztah hodnocení a dalších didaktických kategorií; typy hodnocení: formativní, sumativní, finální, průběžné, písemné, ústní, kriteriální, normativní, vrstevnické, sebehodnocení, zpětná vazba, hodnocení dle individuální a sociální vztahové normy; formy hodnocení; obsah hodnocení – kritéria hodnocení ve vztahu k cílům vzdělávání (závazným cílům, které určují kurikulárními dokumenty, konkrétním cílům dané výukové jednotky, individualizovaným cílům), přístup k chybě žáka, popisný a hodnotící jazyk učitele; techniky formativního hodnocení; testování; žákovské portfolio; participace rodičů v oblasti hodnocení; reflexe; mapy učebního pokroku; ČSI; mezinárodní měření výsledků ve vzdělávání

◄ Metody (okruh 10)
Individualizace (okruh 11) ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle