Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Výtvarná média I (O01321700)
  2. Odevzdání seminární práce
  3. Odevzdání seminární práce

Odevzdání seminární práce

Požadavky na absolvování
Otevřené: pondělí, 7. prosince 2020, 00.00
Termín: pondělí, 4. ledna 2021, 00.00

Seminární práce
Praktický projekt
(Nabízím k výběru dva typy zadání. K odevzdání se předpokládá pouze jeden soubor prací.)

A. Výchozí zadání
Portfolio složené z výstupů jednotlivých grafických etud prezentovaných během semestrálních cvičení.
Rozsah: minimálně 3 strany A4.
Médium: (pracovní list, pohlednice, skládačka, vystřihovánka, video, zvukový soubor atd.)
Barevnost: černá + doplňkové barvy.
Způsob práce: Kombinujte digitální i tradiční výrazové prostředky. Využijte zkratku, obrazovou metaforu, vtip apod.).
Vytvořte portfolio složené z výstupů jednotlivých grafických etud. Použijte dostupné techniky reprodukce (kopírku, koláž, razítko, šablonu, samolepku, propisot, frotáž, kresbu aj.).


B. Alternativní zadání
Soubor dokumentů vhodných pro uplatnění distančního studia.
Rozsah: minimálně multimediální dokument.
Médium: (pracovní list, pohlednice, skládačka, vystřihovánka, video, zvukový soubor atd.)
Způsob práce: Kombinujte digitální i tradiční výrazové prostředky.

1) Vytvořte soubor dokumentů vhodných pro uplatnění distančního studia výtvarné výchovy. Promyslete způsob jednoduchých zadání předpokládajících off-line komunikaci (prostřednictvím schránky, pošty, školní vývěsky apod) i on-line komunikaci (https://pohledniceonline.cz/). Jako výchozí „médium“ použijte formu „dopisnice“ – korespondenčního lístku / pohlednice.
2) Kombinujte analogové výrazové prostředky (frotáž, otisk, razítko, šablona, letraset/propisot) i digitální. Zaznamenávejte detaily vašeho bezprostředního okolí. Materiál vzájemným porovnáním a tříděním použijte jako východisko k vyjádření tématu.
3) Zaměřte se na individualizovaný přístup k žákům. S důrazem na jednoduchost a proveditelnost v improvizovaných podmínkách. Počítejte s omezenými výtvarnými prostředky na straně žáka. Pokuste se formulací zadání podpořit v žácích chuť ke hře s materiálem, barvou, významem, stejně tak inspirovat k manuální činnnosti. Koncipujte výukové materiály tak, aby je bylo případně možné uplatnit v projektu “chci doučovat”.

◄ Galerie a muzea, programy pro děti
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle