Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Sociální marketing
  2. MARKETING SLUŽEB – VYTVÁŘENÍ A ŘÍZENÍ SLUŽEB
  3. Odevzdání úkolu č. 7

Odevzdání úkolu č. 7

Požadavky na absolvování
Otevřené: středa, 8. dubna 2020, 00.00
Termín: neděle, 12. dubna 2020, 23.55

1.       Zaměření: Marketing služeb – kategorie kritického chování vedoucí zákazníky ke změně poskytovatele služeb

Úkol: Uveďte na konkrétním příkladu neziskové organizace příklady takového jednání nebo aktivity, které by vedly klienty ke změně společnosti. Uveďte způsoby, jak se o takovém rozhodnutí pracovníci NO mohou dozvědět.


◄ MARKETING SLUŽEB – VYTVÁŘENÍ A ŘÍZENÍ SLUŽEB
ANALÝZA SPOTŘEBNÍCH TRHŮ ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle