Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Výzkum v oboru osvojování a vyučování prvního jazyka
  2. 28. dubna - 4. května
  3. Frizelle & Fletcher (2015): The Role of Memory in Processing Relative Clauses in Children With Specific Language Impairment

Frizelle & Fletcher (2015): The Role of Memory in Processing Relative Clauses in Children With Specific Language Impairment

Požadavky na absolvování
Otevřené: čtvrtek, 23. dubna 2020, 00.00
Termín: úterý, 28. dubna 2020, 14.30

Projděte si prosím část Methods a Results a odpovězte na tyto otázky a odevzdejte je prosím do úterý 28. 2. do 14:30.

1) Jaké úlohy byly použity pro zkoumání pracovní paměti (fonologické smyčky a centrální exekutivy)? V čem spočívají?

2) Jaké korelace mezi subsystémy pracovní paměti (fonologickou smyčkou a centrální exekutivou; jednotlivými testy) a prezentačními a dvojpropozičními vztažnými větami se ukázaly jako statisticky významné? Využijte tabulku č. 3.

Pro zorientování v článku:

phonological loop function (fonologická smyčka) = phonological short term memory = phonological memory (pSTM)

central executive function = working memory (WM)

presentational relative constructions: vztažná věta navazuje na predikát, který tvoří sloveso se sponou. Př.: This is the cat, which has beautiful fur. (původní věta v článku zní: "This is the cat, whose tail Joe caught in the door.", ale tu jsem přece nemohla použít že...)

biclausal relative constructions: Anne helped the girl, who Eddie baked the cake for. 

  • frizelle, fletcher 2015.pdf frizelle, fletcher 2015.pdf
    23. dubna 2020, 16.53
◄ Otázky k článku Akhtar (1999)
Klem, M., Melby‐Lervåg, M., Hagtvet, B., Lyster, S. A. H., Gustafsson, J. E., & Hulme, C. (2015). Sentence repetition is a measure of children's language skills rather than working memory limitations ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle