Zum Hauptinhalt
DL 1
  • Startseite
  • Kalender
  • More
Deutsch ‎(de)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Sie sind als Gast angemeldet
Login
DL 1
Startseite Kalender
Alle aufklappen Alle einklappen
  1. Výzkum v oboru osvojování a vyučování prvního jazyka
  2. 25. Februar - 2. März
  3. Otázky k článku Determinants of acquisition order in whquestions: re-evaluating the role of caregiver speech

Otázky k článku Determinants of acquisition order in whquestions: re-evaluating the role of caregiver speech

Abschlussbedingungen
Opened: Dienstag, 18. Februar 2020, 00:00
Due: Sonntag, 23. Februar 2020, 23:00

Prosím Vás, abyste si přečetli části Methods a Results v přiloženém článku Rowland et al. z roku 2003 a stručně odpověděli na následující otázky, výsledky (s případnými Vašimi otázkami) potom odevzdali do Moodlu do neděle 23. 2. do 23:00. 

OTÁZKY

1) Jak a proč bylo zajištěno, aby se nelišila frekvence použití wh-slov v řeči jednotlivých matek orientované na konkrétní děti v průběhu sledovaného jazykového vývoje dítěte ani interindividuálně mezi dětmi? (viz část „Methods“)

2) Jaký nastal problém v průběhu analýzy souvislosti mezi komplexností verb v wh-otázkách a pořadím osvojování wh-words dětmi během replikace studie Bloom et al. (1982)? Jak byl vyřešen? Byly potvrzeny výsledky replikovaného výzkumu?

3) Na základě tabulek č. 5, 6 a 7 popište, jaké proměnné se ukázaly jako signifikantní pro pořadí osvojování wh-words dětmi. 

4) Jaký problém vidí autoři ve výsledcích souvislosti mezi frekvencí wh-words v řeči orientované na dítě a v pořadí osvojování wh-words dětmi? Jak jej řeší? (viz část "Child frequency of use")

  • Rowland_etal_2003.pdf Rowland_etal_2003.pdf
    19. Februar 2020, 02:41
◄ Prezentace Practical introduction in creating and analyzing child language transcripts and using the CHILDES databases
Prezentace Poznámky k přepisům ►
Contact site support
Sie sind als Gast angemeldet (Login)
Get the mobile app
Powered by Moodle