Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Čeština nerodilých mluvčích ABO100997
  2. Teoretický základ - mezijazyk a chybová analýza
  3. CA, EA, IL

CA, EA, IL

Požadavky na absolvování
Otevřené: čtvrtek, 5. října 2017, 00.00
Termín: pondělí, 8. října 2018, 12.00

Přečtěte si přiložený text (překlad v češtině, nebo str. 33-43 v angličtině) a vyřešte následující úkoly:

Na základě vlastní zkušenosti (nejlépe v roli učitele češtiny, nemáte-li takovou možnost, pak i v roli žáka) uveďte příklad:

1) interferenční chyby (kontrastivní analýza) / mezijazykové chyby (chybová analýza) s informací o mateřském jazyku studenta

2) pozitivního transferu (kontrastivní analýza) s informací o mateřském jazyku studenta

3) vnitřně jazykové / vývojové chyby (chybová analýza)

4) vyhýbání se nějakému jazykovému prostředku

5) fosilizace (mezijazyk)

Dále krátce popište, v čem se kontrastivní analýza odlišuje od chybové analýzy a jaký má teorie mezijazyka přínos pro analýzu jazyka nerodilých mluvčích (maximálně 250 slov, spodní hranice není určena, bude-li popis výstižný).

  • Introducing+Second+Language+Acquisition.pdf Introducing+Second+Language+Acquisition.pdf
    5. října 2017, 21.39
  • Překlad.Troike-1.doc Překlad.Troike-1.doc
    5. října 2017, 21.39
◄ Oznámení
PREZENTACE ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle