Aktuální trendy a vývoj oboru II (JKB130)
Topic outline
-
Hosté se semináře účastní pouze z vlastní dobré vůle a touhy předat své zkušenosti dalším generacím, bez jakéhokoliv nároku na odměnu. Ve většině případů se přitom jedná o časově vytížené profesionály, jejichž čas je skutečně drahý. Během semináře jim je proto potřeba přinejmenším projevit vděk uctivým a slušným vystupováním a projevem.
Pro inspiraci v této oblasti viz několik následujících základních bodů.
1. Přijít včas - nejpozději ve 15:20.
2. Obsazovat řady lavic odpředu.
3. Celou dobu se soustředit na vystupující/ho, udržovat oční kontakt. Nemít otevřený notebook, pokud si nepíšete poznámky z hodiny (notebook vytváří psychologickou bariéru a klepání do klávesnice může i rušit).
4. Pokládat připravené dotazy, srozumitelně, slušně a taktně.
5. Aktivně reagovat na dotazy hosta.
PODMÍNKY ZAKONČENÍ:
Připravit minimálně jednu otázku pro každého hosta a aktivně komunikovat s hosty na semináři. Připravenou otázku je nutné zadat nejpozději hodinu před začátkem semináře do sdílené tabulky. Odkaz funguje pouze pokud jste přihlášeni na svůj FSV Google účet.
Dva zápisy z průběhu debaty: zápis průběhu dvou vystoupení vybraného hosta s důrazem na osobní reflexi a zasazení do teorie a kontextu oboru. Nezapomeňte využít zdroje (odborná literatura, mediální výstupy atp.) - min 3 pro každý zápis, na závěr uveďte seznam zdrojů.
Rozsah každé práce: min. 4, max. 7 tis. znaků vč. mezer, citace a odkazy na literaturu dle citační normy FSV UK. Práce neodpovídající standardu akademických prací (častější porušení citační normy, gramatické chyby apod.) nebudou akceptovány.
Témata a jednotliví hosté a tedy i literatura jsou upřesňováni během celého semestru.
-
Forum
-
Assignment
-
-
Tento seminář je zaměřený na reflektování a diskusi o nejnovějších trendech v oboru a představení klíčových osobností ze současné praxe.
Do semináře budou pravidelně přicházet hosté z praxe z nejrůznějších oblastí marketingové komunikace, public relations a souvisejících disciplín, kteří se budou zabývat specifickými otázkami či trendy v oboru. Jejich témata a seznam hostů bude v průběhu semestru upřesňován. Výuka bude probíhat v ČJ i AJ (v případě zahraničních hostů).
V semináři si studenti procvičí komunikaci s profesionály z praxe na vysokých manažerských či řídících pozicích. Cílem předmětu je seznámit studenty s dílčími problémy oboru, které reflektují jeho aktuální vývoj a současnou problematiku. Studenti si formou případových studií a diskusí s odborníky z praxe osvojí znalosti z trhu a z praxe v oblasti marketingové komunikace a public relations. -
-
Group self-selection
-
Group self-selection
-
Group self-selection
-
Group self-selection
-
Group self-selection
-
Group self-selection
-
Group self-selection
-
Group self-selection
-
Group self-selection
-
Group self-selection
-
Group self-selection
-