Vzdělávání pro život odpovědný k lidem a přírodě
Osnova sekce
-
-
Důvody realizace výchovy k udržitelnému rozvoji
Autor: Kateřina Jančaříková
-
Výchova k udržitelnému rozvoji – model Údolí v lese
Autor: Kateřina Jančaříková
-
-
-
-
-
Požírají ekonomické principy přírodu? příručka k projektu Alma Mater Studiorum
Hana Scholleová
-
-
Kompetence v environmentálním vzdělání Jana Dlouhá Envigogika 2009/IV/1 – Recenzované články/ Reviewed Papers Publikováno/Published 31. 05. 2009 DOI: http://dx.doi.org/10.14712/18023061.34
-
-
-
-
Stavba alternativního domu v režii amerického architekta Michaela Reynoldse a M. Duška
-
-
Studenti popíší a zdokumentují předmět, který není nový (v jejich rodině se dědí po tři a více generací) a má pro ně hodnotu nejen užitkovou, ale i emocionální. Inspiraci, tedy vybrané práce studentů. naleznete v sekci Insirace.
-
Na http://www.hraozemi.cz/ v liště vlevo si zapněte kalkulátor ekologické stopy. Spočítejte a výsledky zapište a diskutujte.
-
Na http://www.hraozemi.cz/ v liště vlevo si zapněte kalkulátor ekologické stopy. Spočítejte a výsledky zapište a diskutujte.
-
1. Spočítej si vlastní ekologickou stopu na hraozemi.cz (napříští hodinu).
2 Předmět děděný po tři generace ve vaší rodině. Vyfotografovat a napsat jeho příběn na 1/2 - 1 A4 formát.3. Přečíst si (a udělat krátkou reflexi na) knihu: výběr z
-
-
-
Otázky:
1) Jaké okolnosti vedly k této situaci?
2) Kolik lidí zemřelo v souvislosti s touto smogovou situací?
3) Jaká opatření podnikl Londýn, aby se taková situace již neopakovala?