Rozvíjení didaktických znalostí obsahu prostřednictvím videoklubu (ZS 2019/20)
Section outline
-
-
Formulář dotazníku (vytisknout a vyplnit rukou).
Slovo matematika si prosím zaměňte za předmět, v rámci kterého se účastníte videoklubu (tedy např. dějepis, výtvarná výchova, vlastivěda, anglický jazy) - podle pokynů vyučujícího.
-
-
odkaz na úložiště s videi Journal
-
Osnova, která nás povede při analýzách. Budeme s tímto materiálem maximálně pracovat a můžeme jej i modifikovat s ohledem na specifikum cílů výuky matematice na 1. stupni.
-
Prostor na vkládání prací Devoir
Zde vkládejte Vaše reflexe nakoukaných videí, příběhy týkající se probíraného tématu. Označte Váš soubor jménem a uveďte téma.
-
Prostor pro diskusi a náměty a evaluaci Forum
Zde otevírejte téma diskusí, své otázky, evaluace seminářů, přání, čím byste se chtěli na seminářích zabývat, návrh změn, které byste rádi udělali. Provní téma na diskusi je: Jak jinak lze otevřít prostředí násobilkových čtverců.
-
evaluace kurzu Devoir
Prosím, vložte sem aspoň krátkou evaluaci kurzu. Struktura je volná, ale uvítám, když popíšete,které aktivity byly pro Vás nejpřínosnější a které byste příště raději vynechali, a které aktivity by mohly kurz vylepšit.
Děkujeme.
-