Section outline

    • Vážené kolegyně, vážení kolegové,

      zápočet z tohoto předmětu bude udělen na základě splnění jednoho z níže uvedených úkolů (dle vlastního výběru). Vypracovaný úkol odevzdejte elektronicky prostřednictvím aplikace níže nejméně týden před požadovaným získáním zápočtu (nejpozději však 18. 9. 2020).

      Varianta 1: Vypracujte písemně odpovědi na otázky na s. 48 přiloženého učebního textu Zdravý životní styl.

      Varianta 2: Vypracujte esej v rozsahu 3 - 5 normostran na jedno z těchto témat: Pozitivní účinky stresu na člověka, Netradiční prevence syndromu vyhoření u učitelů, Pedagogenie v české škole, Průsečíky lékařské a učitelské profese, Výchova ke zdraví vs. výchova k nemoci.

      Varianta 3: Vypracujte písemně konspekt (výpisky obsahující vlastní postřehy a poznámky) jedné z těchto publikací: Csikszentmihalyi, M. (2015). Flow: o štěstí a smyslu života. Praha: Portál.Grun, A. (2014): Vyhoření: Jak rozproudit vlastní energii. Praha: Portál, Seligman, M. (2013). Naučený optimismus. Praha: Dobrovský.

    • Dotazy a připomínky k předmětu Psychohygiena a sebeřízení můžete konzultovat v průběhu května a června buď osobně (po předchozí domluvě e-mailem), anebo můžete využít diskusní fórum níže.