Komunikační přístupy ve vzdělávání neslyšících ACN100212 + ACN300445
Themen dieses Kurses
-
-
Zabývali jsme se:
- součástmi škol a školských zařízení + vyhláškami, které upravují jejich činnost
- pracovníky škol a školských zařízení + legislativními úpravami definujícími jejich činnost
- komunikačními systémy neslyšících lidí a jejich zastoupením v MONO-MONO a BI-BI přístupech k hluchotě - neslyšícím lidem - k jejich vzdělávání
-
-
-
Zabývali jsme se reflexí exkurze do školy pro sluchově postižené v Českých Budějovicích
-
-
-
-
Zabývali jsme se metodickou podporou pro pedagogy vyučující neslyšící a nedoslýchavé žáky češtinu jako cizí jazyk - viz minule a předminule. Zaměřili jsme se souvislostmi. Je to mj. jeden z příkladů bilingválního a bikulturního přístupu ke "vzdělávání neslyšících".
Dále jsme se zabývali závěrečnými slidy z prezentace, se kterou jsme pracovali před 14 dny - hledali jsme, v čem jsou citované ukázky problematické, nejasné, nesrozumitelné či zavádějící.
-
-
-
Zabývali jsme se jednak organizačními otázkami (atestace, exkurze apod.), jednak jsme směřovali k uzavření semestru.
-