Osnova témat

  • Úvod

  • Struktura hodiny

  • Komunikační kódy ve výuce / v řešení úloh

  • Cíle krátkodobé a dlouhodobé

    • Odučte jednu hodinu matematiky ve svém ročníku a popište ji.

      Charakterizujte cíl krátkodobý a dlouhodobý.

      Z tohoto pohledu hodnoťte vlastní výuku.

      Popis vložte do Moodlu.

  • Analýza hodiny 1 (karanténa)

    • Sledujte tento týden na ČT výuku matematiky na UčíTelka a do fóra zapisujte své postřehy, připomínky, návrhy na zlepšení, poznámky k didaktické struktuře.

      Zvažujte alternativu pro nadprůměrné žáky.

  • Analýza hodiny 2

    • V České televizi si vyberte jednu z hodin matematiky v pořadu UčíTelka a vložte svoji analýzu do úkolů.

      Berte v úvahu, že běžná hodiny je jiná, než v televizním vysílání, tak v poznámkách tento rozdíl postihněte.

       Dodejte alternace vzhledem k inkluzi (specifické poruchy učení a nadprůměrný žák).

      Zvažte a popište, jak byste dané téma zpravoali vy osobně. 

  • Téma 6

  • Téma 7

  • Téma 8

  • Téma 9

  • Téma 10

  • Téma 11

  • Téma 12

  • Téma 13

  • Téma 14