Dítě a matematika II OK0610616
Section outline
-
-
K hodnocení za tento předmět jsem vám v souladu s pokyny katedry upravila nastavení požadavků vzhledem ke koronaviru. Ke dni 21.5. zatím práci k hodnocení odevzdali 4 studenti. Tarmín odevzdání do 13.7. 2020.
-
-
Vzhledem k tomu, že předměty Dítě a matematika, Cesty poznávání a Učíme matematiku tvoří tři značně provázané části prohlubujícího semináře, bude speciální příprava v době karantény - uzavření škol spojena do jediného Moodlového kurzu a to na tuto stránku.
To neznamená, že úkoly uvedené v dalších částech prohlubujícího kurzu odpadají.
Je zjevné, že odpadne návštěva centra her.
Z těchto důvod onu návštěvu nahrazuji následujícím úkolem:
Pořiďte 20 fotografií (nemusí jít o interiér bytu, lze využít exteriéru jako park, les, město) při své každodenním pohybu (např. na procházku s dětmi, na nákup) tak, že by bylo možné těchto fotografií (lze fotografovat i detaily, výzdobu, ...) využít v výuce matematiky.
Je na vás, zda si vyberete jedno téma (např. symetrie, topologie, odhady, slovní úlohy,...),
nebo vytvoříte pestrou paletu fotografií s různým možným využitím (viz text v příloze).
Výsledek - sérii fotografií s komentářem - zašlete prosím mailem.
Zdraví a hodně sil!
Dotazy mi posílejte rovněž mailem.
-
Vzhledem ke kvalitě fotografií - náročnosti na objem dat - není vhodné úkol vkládat do moodlu.
Pošlete mi to mailem a pošlete si to navzájem (viz text v příloze).
-