Osnova sekce

    • Vložte do moodlu do 30. 4.2018   potvrzení ředitelství školy o vykonané pedagogické praxi na 1.stupni ZŠ ve vymezeném rozsahu:

      A) V případě, že student/studentka vyučuje, potvrzení o výkonu této profese (vyučuje na 1. stupni) ve své třídě a dále pak o realizaci nejméně 10 náslechů v jiných třídách.

      B) V případě, že student/studentka nevyučuje, potvrzení o nějméně 20 hodinách hospitací a 20 hodinách vlastní výuky na 1.stupni ZŠ.

    • Vložte popis a fotky vaší oblíbené pomůcky, kterou rádi s dětmi používáte, osvědčila se vám a představuje pro vás dobrý tip do praxe pro vaše kolegy. K popisu přidejte také stručný popis jedné aktivity, která se vám při práci s danou pomůckou nejvíce osvědčila.

      Vložte do Moodle do 30. 4. 2018.

    • KORTHAGEN, F. et al. Jak spojit teorii s praxí: Didaktika realistického vzdělávání učitelů. Brno: Paido, 2011. ISBN 978-80-7315-221-5.

      SPILKOVÁ, V. a kol. Současné proměny vzdělávání učitelů. Brno: Paido, 2004. ISBN 80-7315-081-6.

      SPILKOVÁ, V., TOMKOVÁ, A. a kol.  Kvalita učitele a profesní standard. Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2010. ISBN 978-80-7290-496-9.

      SPILKOVÁ,V. , TOMKOVÁ A., MAZÁČOVÁ N., KARGEROVÁ, J. a kol.: Klinická škola a její role ve vzdělávání učitelů.  Praha. Retida, 2015, 197 stran, 978-80-7290-832-5

      TOMKOVÁ, A., SPILKOVÁ, V., PÍŠOVÁ, M.. MAZÁČOVÁ, N., KRČMÁŘOVÁ, T., KOSTKOVÁ, K., KARGEROVÁ, J. Rámec profesních kvalit učitele. Hodnoticí a sebehodnoticí arch. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2012. ISBN: 978-80-87063-64-4. Dostupné z: http://www.nuv.cz/file/54/

      FENSTENMACHER, G. D., SOLTIS, J. F. Vyučovací styly učitelů. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-471-7.

      HORSKÁ, V. Koučování ve školní praxi, Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2450-8.