Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra hudební výchovy
Celofakultní program CŽV k získání učitelské kvalifikace
Oborová didaktika hudební výchovy
Osnova sekce
Vybrat sekci Úvod
Úvod
Sbalit vše
Rozbalit vše
Vybrat aktivitu Oznámení
Oznámení
Fórum
Vybrat sekci Oborová didaktika hudební výchovy -koncepce předmětu
Oborová didaktika hudební výchovy -koncepce předmětu
Vybrat aktivitu Oborová didaktika HV - koncepce předmětu
Oborová didaktika HV - koncepce předmětu
Soubor
Vybrat sekci 1. Úvod do didaktiky hudební výchovy - distanční část
1. Úvod do didaktiky hudební výchovy - distanční část
Vybrat aktivitu 1/I Motivační nahrávky práce fakultních učitelů v předmětu Hv
1/I Motivační nahrávky práce fakultních učitelů v předmětu Hv
Složka
Vybrat aktivitu 2/I Analýza RVP ZV a G se zaměřením na výuku Hv
2/I Analýza RVP ZV a G se zaměřením na výuku Hv
Složka
Vybrat aktivitu 3/I Učebnice Hv na 2. stupni ZŠ a na gymnáziích
3/I Učebnice Hv na 2. stupni ZŠ a na gymnáziích
Složka
Vybrat aktivitu 4/I Další informační zdroje pro výuku Hv v tištěné i elektronické podobě
4/I Další informační zdroje pro výuku Hv v tištěné i elektronické podobě
Složka
Vybrat sekci 2. Didaktika hudební výchovy - distanční část
2. Didaktika hudební výchovy - distanční část
Vybrat aktivitu 1/II Kolektivní prověrka hudebnosti žáků zvolené věkové kategorie
1/II Kolektivní prověrka hudebnosti žáků zvolené věkové kategorie
Složka
Vybrat aktivitu 2/II Úkoly praktického charakteru
2/II Úkoly praktického charakteru
Složka
Vybrat aktivitu 3/II Nácvik písně imitací a intonací. Práce s vícehlasem
3/II Nácvik písně imitací a intonací. Práce s vícehlasem
Složka
Vybrat aktivitu 4/II Metodická práce s poslechovou skladbou
4/II Metodická práce s poslechovou skladbou
Složka
Vybrat aktivitu 5/II Tvořivá intonace v praxi
5/II Tvořivá intonace v praxi
Složka
Vybrat aktivitu 6/II Stavba vyučovací hodiny
6/II Stavba vyučovací hodiny
Složka
Vybrat aktivitu 7/II Tvorba vlastních elektronických hudebně didaktických materiálů
7/II Tvorba vlastních elektronických hudebně didaktických materiálů
Složka
Vybrat aktivitu 8/II Využití integračního principu v praxi
8/II Využití integračního principu v praxi
Složka