22.4. Prezentace vizuálních esejí TEAMS
Section outline
-
Vymyslete otázky, které podle Vás mohou zajímat předškolní děti.
Jak jste na ně přišly? Máte-li jich víc, podělte se o ně s ostatními.
Uvažuji o TEAMS setkání s tímto obsahem:
1) Prezentace a reflexe vizuálních esejí
Co jste si uvědomily o vztahu obrazu a textu? jak jste s oběma pracovaly? Umíte snadno formulovat, co fotografie znamená? Tedy interpretovat a konceptualizovat?
Jak jste hledaly/našly téma pro esej? Bylo to pro Vás obtížné? Jak hodnotíte svoji schopnost klást otázky a uvažovat konceptuálně? Jak jste dosáhly toho, aby téma nebylo banální?
Jak je Vaše téma zajímavé pro ostatní?
Podle čeho jste vybíraly soubor fotografií? Které fotky jste zařadily? Které vyřadily?
Co ovlivnilo moji volbu stát se učitelkou?
Jak mě ovlivňuje prostředí, kde studuji, žiji? V čem konkrétně?
Co během dne dělám? Jakým činnostem se věnuji? Čím mě ovlivňují vzhledem k budoucí profesi?
Jaké hodnoty jsou pro mě jako pro učitele/ku důležité? Co tyto vlastnosti symbolizuje?
Čeho chci jako učitel/ka dosáhnout? Jak vidím svoje místo ve společnosti? Jaké zkušenosti bych žákům ráda předala?
Byla bych jinou učitelkou v jiném místě? Zemi? V čem?
Co mě fascinuje?
2) otázky, které zajímají děti
3) hodnocení kurzu, další organizace