25.2. Vizuální gramotnost, samostatná práce
Section outline
-
1. setkání proběhne formou samostatné práce.
Na následující setkání s sebou přineste: všechny materiály související s profesní přípravou v oboru Vv.
V případě rozsáhlejších artefaktů fotodokumentace.
Budeme zpracovávat Vaše profesní portfolio.
-
-
Sem vložte zpracovaný úkol podle zadání:
- Než si přečtete článek M. Fulkové Vizuální gramotnost: Popište, co všechno by podle Vás měl umět vizuálně gramotný žák (seznam dovedností). Porovnejte ve 2 (emailem, skypem…)
- Zkuste dovednosti uspořádat.
- Porovnejte kategorie, na nichž jste se shodli, s kategoriemi vzešlými z britského výzkumu K. Raney. Popište rozdíly a shody.
- Každou kategorii podle K. Raney zkuste formulovat vlastními slovy. Případně zkonzultujte ve 2.
- Ke každé z kategorií K. Raney zkuste ve 2 velmi stručně navrhnout 1 výtvarný úkol, který by vedl k rozvoji příslušných dovedností.
-