Section outline

    • Podívejte se na část přednášky M. Rozsypala

      buď 0:41 - 5:20

      nebo 13:40 - 17:11

      A/ Identifikujte hlavní myšlenku úryvku. Zformulujte cíl, ke kterému směřuje.

      B/ Uveďte příklady a přirovnání která přednášející užívá .

      C/ Co na úryvku oceňujete a co byste navrhli změnit?

      Odpovědi za skupinu vložte do fóra.

    • Skupiny si na 10. 3. připraví odpověď na zvolenou otázku jako výklad.

      U alternativy výchovy ke zdraví se jedná o výklad na téma.

      Při prezentování odpovědi dodržte strukturu z pracovního listu PL efektivní předávání informací.

      Ostatní skupiny budou hodnotit srozumitelnost, kognitivní náročnost a výběr příkladů.

    •   Vložte písemnou přípravu za skupinu

    • Kritéria hodnocení výkladu

      Zřetelná hlavní myšlenka   : )    ¤     :(

      Znázornění vztahů  - proces, schéma, model   : )    ¤     :(

      Názorné příklady    : )    ¤     :(

      Ověření porozumění   : )    ¤     :(