Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy - Základy společenských věd
Didaktika ZSV
Základní teoretické zázemí - oborová didaktika a transdidaktia
Základní teoretické zázemí - oborová didaktika a transdidaktia
Section outline
◄
Specifika oborové společenskovědní didaktiky
►
Kurikulum a jeho dokumenty (Rozumíme tomu, co sami vymýšlíme?)
Select activity Oborová didaktika a transdidaktika
Oborová didaktika a transdidaktika
Папка
Select activity Co znamená didakticky myslet?
Co znamená didakticky myslet?
Задание
◄
Specifika oborové společenskovědní didaktiky
Перейти на...
Главная страница курса
K mudlovské (moodlové) opoře předmětu
Odevzdání finálního výstupu
Kantořina a smysl - mezioborové (transdidaktické) průniky
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
Sebezkušenostní dimnenze oborové didaktiky
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?
Specifika oborové společenskovědní didaktiky
Kurikulum a jeho dokumenty (Rozumíme tomu, co sami vymýšlíme?)
Základní problémy začínajícího učitele - před praxí
Vybraná témata - před praxí
Reflektivní semináře a reflexe praxe
SZZK a příprava na ně
Společenství (teorie) a praxe - síťování akademiků, pedagogů a studentů
Peer-to-peer podpora, intervize a supervize v pedagogice
Autevaluce studenta didaktického semináře
►
Kurikulum a jeho dokumenty (Rozumíme tomu, co sami vymýšlíme?)