Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Expand all
Collapse all
Open course index
Faculty of Education
Departments and workplaces of the faculty
Department of Social Sciences and Philosophy
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy - Základy společenských věd
Didaktika ZSV
Specifika oborové společenskovědní didaktiky
Specifika oborové společenskovědní didaktiky
Section outline
◄
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?
►
Základní teoretické zázemí - oborová didaktika a transdidaktia
Select activity Didaktické náměty
Didaktické náměty
File
Select activity Inspirace k oborové didaktice
Inspirace k oborové didaktice
File
Select activity Specifika didaktiky SV
Specifika didaktiky SV
File
◄
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?
Jump to...
Main course page
K mudlovské (moodlové) opoře předmětu
Odevzdání finálního výstupu
Kantořina a smysl - mezioborové (transdidaktické) průniky
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
Sebezkušenostní dimnenze oborové didaktiky
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?
Základní teoretické zázemí - oborová didaktika a transdidaktia
Kurikulum a jeho dokumenty (Rozumíme tomu, co sami vymýšlíme?)
Základní problémy začínajícího učitele - před praxí
Vybraná témata - před praxí
Reflektivní semináře a reflexe praxe
SZZK a příprava na ně
Společenství (teorie) a praxe - síťování akademiků, pedagogů a studentů
Peer-to-peer podpora, intervize a supervize v pedagogice
Autevaluce studenta didaktického semináře
►
Základní teoretické zázemí - oborová didaktika a transdidaktia