Section outline

    • Aktivní účast v semináři (min. 75 %), plnění průběžně zadávaných úkolů, seminární práce, úspěch u závěrečného testu.

    • AKTIVNÍ ÚČAST V SEMINÁŘI: splněno

    • PLNĚNÍ PRŮBĚŽNĚ ZADÁVANÝCH ÚKOLŮ: splněno

    • SEMINÁRNÍ PRÁCE

      V minulém semestru jste se v seminární práci více zaměřovali na jazykové kompetence, nyní bych chtěla, abyste se zaměřili na práci s textem.

      Buď můžete připravit nějaký "text upravený s ohledem na konkrétního neslyšícího čtenáře" (jak jsme o tom předběžně mluvili na začátku semestru), nebo připravit jakoukoli "práci s textem pro konkrétního neslyšícího žáka".

      Každopádně bude práce obsahovat text + vysvětlení, pro koho, proč, za jakým účelem je text připravený, co s ním a jak bude dělat a co tím sledujete (výchozí stav, cílový stav).

      Práci můžete vypracovat každá zvlášť, nebo společně (jak jsme o tom mluvili).

    • ÚSPĚCH U ZÁVĚREČNÉHO TESTU: Esej:

      - bude se vztahovat ke všem tématům probíraným v semináři,

      - bude témata ze semináře zapojovat do širších souvislostí, budou v ní zřetelné autorčiny myšlenky, 

      - bude využívat nastudovanou literaturu (nejen tu, s níž jsme pracovali v semináři/je na Moodlu),

      - kromě "obsahové" reflexe, bude obsahovat i reflexi "procesní" (týkající se průběhu semináře, toho, co autorce seminář (ne)přinesl...).