Osnova sekce

    • Přečtěte si prosím co nejvíce z níže uvedených textů.

      Cíl:

      - Umět aktivně používat (percepce, produkce) PAZ, PA1, PA2.

      - Orientovat se v používání PAZ, PA1, PA2 ve vzdělávání dětí a žáků se sluch. postižením u nás a výběrově v zahraničí (např. na Slovensku, ve Španělsku) - v současnosti i v minulosti.

      - Orientovat se v jazykovém kontaktu (Č)ZJ a PAZ, PA1 a PA2.  

    • HUDÁKOVÁ, A. Čeština ve vzdělávání dětí s vadou sluchu. Praha: FF UK v Praze, 2009. (najdete v Elektře)

    • HUDÁKOVÁ, A. Prstová abeceda pro tlumočníky. Praha: Česká komora tlumočníků znakového jazyka, 2008. (budu se snažit vložit sem oskenované)

    • HUDÁKOVÁ, A., TÁBORSKÝ, J. Sociolingvistické kapitoly pro tlumočníky pro neslyšící. Praha: Česká komora tlumočníků znakového jazyka, 2008. 

    • POTMĚŠIL, M. Prstová abeceda. Praha: FRPSP, 1992.