Osnova sekce
-
-
Studie provedená Turnitinem na druhém stupni a ve vyšším školství měřila, jak předcházet plagiátorství a které jsou nejproblémovější typy plagiátorství mezi studenty. Na této stránce naleznete seznam a vyhodnocení výsledků, které byly ověřovány na 879 respondentech.
Vč. Infografiky a doporučení
-
Jak mohou učitelé pomoci studentům k tomu, aby se zlepšila jejich úroveň akademického psaní? Jaké jsou efektivní způsoby podpory kritického myšlení a originální tvůrčí činnosti? Zde najdete několik praktických příkladů.
-
Identifikace možných plagiátů v pracích studentů může být obtížná a časově náročná. Tip list obsahuje některé základní identifikační znaky, které by měly vzbudit podezření. Současně obsahuje tip list informace o tom, jak může technologie celý proces usnadnit.
Použitím systém Turnitin k identifikaci plagiátů získají učitelé nejenom potřebnou evidenci o zpracování případu, ale také výchozí bod pro informované debaty se studenty o hodnotě autentického obsahu.
-
1.5 MB
-
Často se příliš zaměřujeme na otázku, proč je uvádění referencí důležité jako ochrana před obviněním studentů z plagiátorství. Ve skutečnosti bychom měli zdůrazňovat, proč jsou citace a reference významnou součástí akademického výzkumného procesu, který dokládá schopnost autora prostudovat a posoudit názory a odborná stanoviska ostatních.
Tento tip list také uvádí některé klíčové prvky tvorby kompletního seznamu referencí a různé konvence používané ve vzdělávání.
-
1.7 MB
-