26.2. Cíle a obsah Vv
Section outline
-
Typologie ve Vv, vizuální gramotnost
-
Reflexe úvodní
-
Výtvarné typy
-
V příloze najdete článek Marie Fulkové z časopisu Vv. Reflexi četby zpracujte podle těchto otázek:
- Než si přečtete článek M. Fulkové Vizuální gramotnost: Popište, co všechno by podle Vás měl umět vizuálně gramotný žák (seznam dovedností). Porovnejte ve 2 (emailem, skypem…)
- Zkuste dovednosti uspořádat.
- Porovnejte kategorie, na nichž jste se shodli, s kategoriemi vzešlými z britského výzkumu K. Raney. Popište rozdíly a shody.
- Každou kategorii podle K. Raney zkuste formulovat vlastními slovy. Případně zkonzultujte ve 2.
- Ke každé z kategorií K. Raney zkuste ve 2 velmi stručně navrhnout 1 výtvarný úkol, který by vedl k rozvoji příslušných dovedností.
-
Sem, prosím, odevzdejte vypracované reflexe.
-