Topic 10
Section outline
-
Povinná literatura:
MOŽNÝ, Ivo. Česká rodina pozdní modernity: Nová podoba starého partnera a rivala školy. Pedagogika 4, 2004.
RABUŠICOVÁ, Milada a Kateřína EMMEROVÁ. Role rodičů ve vztahu ke škole- teoretické koncepty. Pedagogika 2003, 141 -151.
RABUŠICOVÁ, Milada, Klára ŠEĎOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ a Vlastimil ČIHÁČEK. Škola a (versus) rodina. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2004.
Doporučená literatura:
ČECHOVÁ, Barbara Hansen. Třídní schůzky trochu jinak. [online] 6. 10. 2011.
FEŘTEK, Tomáš. Schůzky ve trojici mají jednoznačně kladný ohlas. [online] 8. 2. 2012.
FEŘTEK, Tomáš a Ivana FITZNEROVÁ. Na učitele mají být rodiče hodní, zaslouží si to. [online] 25. 4. 2012.
MATÝSKOVÁ, Danuše. Škola očima učitelů a rodičů. Spolupráce rodiny a školy z pohledu rodičů a učitelů. Pedagogická orientace 1, 2005, 27.
RABUŠICOVÁ, Milada, Kateřina TRNKOVÁ, Klára ŠEĎOVÁ a Vlastimil ČIHÁČEK. O školách, v nichž jsou rodiče i ředitelé spokojení se vzájemnou spoluprací. SBORNÍK PRACÍ FILOZOFICKÉ FAKULTY BRNĚNSKÉ UNIVERZITY STUDIA MINORA FACULTATIS PHILOSOPHICAE UNIVERSITATIS BRUNENSIS U 8, 2003.
TRNKOVÁ, Kateřina a Vlastimil ČIHÁČEK. Možnosti prosazování zájmů rodičů ve škole . Pedagogická orientace 2, 200
VIKTOROVÁ, Ida a Irena SMETÁČKOVÁ. Žákovské knížky, neviditelná samozřejmost. Praha: Univerzita Karlova v Praze,2011.