Section outline

  • Povinná literatura:

    MOŽNÝ, Ivo. Česká rodina pozdní modernity: Nová podoba starého partnera a rivala školy. Pedagogika 4, 2004.

    RABUŠICOVÁ, Milada a Kateřína EMMEROVÁ. Role rodičů ve vztahu ke škole- teoretické koncepty. Pedagogika 2003, 141 -151.

    RABUŠICOVÁ, MiladaKlára ŠEĎOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ a Vlastimil ČIHÁČEK. Škola a (versus) rodina. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2004. 

     

    Doporučená literatura:

    ČECHOVÁ, Barbara Hansen. Třídní schůzky trochu jinak. [online] 6. 10. 2011.     

    FEŘTEK, Tomáš. Schůzky ve trojici mají jednoznačně kladný ohlas. [online] 8. 2. 2012.  

    FEŘTEK, Tomáš a Ivana FITZNEROVÁ. Na učitele mají být rodiče hodní, zaslouží si to. [online] 25. 4. 2012.  

    MATÝSKOVÁ, Danuše. Škola očima učitelů a rodičů. Spolupráce rodiny a školy z pohledu rodičů a učitelů. Pedagogická orientace 1, 2005, 27.

    RABUŠICOVÁ, Milada, Kateřina TRNKOVÁ, Klára ŠEĎOVÁ  a Vlastimil ČIHÁČEK.  O školách, v nichž jsou rodiče i ředitelé spokojení se vzájemnou spoluprací. SBORNÍK PRACÍ FILOZOFICKÉ FAKULTY BRNĚNSKÉ UNIVERZITY STUDIA MINORA FACULTATIS PHILOSOPHICAE UNIVERSITATIS BRUNENSIS U 8, 2003.

    TRNKOVÁ, Kateřina a Vlastimil ČIHÁČEK. Možnosti prosazování zájmů rodičů ve škole . Pedagogická orientace 2, 200

    VIKTOROVÁ, Ida a Irena SMETÁČKOVÁ.   Žákovské knížky, neviditelná samozřejmost. Praha: Univerzita Karlova v Praze,2011.