Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier
Tout replier
Ouvrir l'index du cours
Učitelství cizích jazyků
Digitální technologie ve výuce cizích jazyků
Domácí úkol na 14.12
Domácí úkol na 14.12
Section outline
◄
Téma 8 (seminář 10) – Čtení. “Trenéry” čtení. Tvorba interaktivního čtenářského deníku.
►
Téma 10 (seminář 12-13) – Tvorba výukových filmů.
Porovnání Duolingo, Memrise a Mondly
Čtěnářský deník v Google Prezentacích (viz Google Učebna a email)
Evaluace
Select activity Evaluace - seminář 11
Evaluace - seminář 11
Feedback
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Porovnání
Porovnání
Fichier
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
◄
Téma 8 (seminář 10) – Čtení. “Trenéry” čtení. Tvorba interaktivního čtenářského deníku.
Aller à…
Page d'accueil du cours
Téma 1 (seminář 1) – Úvod. Strategie digitálního vzdělávání v České republice a ve světě. Role a cíle informačních technologií ve výuce cizího jazyka. ICT - typy, vlastnosti, klasifikace.
Domácí úkol na 12.10.
Téma 2 (seminář 2) – Praktické využití ICT ve výuce cizích jazyků na českých školách. Role ICT v přípravě učebních materiálů pro výuku cizích jazyků. Sociální sítě a počítačové hry ve výuce cizích jazyků.
Domací úkol na 19.10.
Téma 3 (seminář 3) – Podpora distanční výuky. Distanční vzdělávání. Kombinované formy vzdělávání.
Téma 4 (seminář 4) – Prezentace a procvičování fonetických jevů. Poslech. Tvorba pracovních listů.
Domácí úkol na 9.11.
Domácí úkol na 16.11 - Prezentace a procvičování fonetických jevů. Poslech
Téma 5 (seminář 5-6) – Prezentace a procvičování slovní zásoby. Tvorba pracovních listů.
Domácí úkol na 23. listopadu
Téma 6 (seminář 7-8) – Prezentace a procvičování gramatických jevů. Tvorba pracovních listů.
Domácí úkol na 30.11.
Téma 7 (seminář 9) – Mluvení a psaní. Tvorba pracovních listů.
Téma 9 (seminář 11) – Hodnocení. Druhy aplikací pro hodnocení.
Domácí úkol na 7.12
Téma 8 (seminář 10) – Čtení. “Trenéry” čtení. Tvorba interaktivního čtenářského deníku.
Téma 10 (seminář 12-13) – Tvorba výukových filmů.
Domácí úkol na 21.12.
Domácí úkol na 4.1.2022
►
Téma 10 (seminář 12-13) – Tvorba výukových filmů.