Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Expand all
Collapse all
Open course index
Faculty of Arts
Department of East European Studies
Učitelství cizích jazyků
Digitální technologie ve výuce cizích jazyků
Domácí úkol na 14.12
Domácí úkol na 14.12
Section outline
◄
Téma 8 (seminář 10) – Čtení. “Trenéry” čtení. Tvorba interaktivního čtenářského deníku.
►
Téma 10 (seminář 12-13) – Tvorba výukových filmů.
Porovnání Duolingo, Memrise a Mondly
Čtěnářský deník v Google Prezentacích (viz Google Učebna a email)
Evaluace
Select activity Evaluace - seminář 11
Evaluace - seminář 11
Feedback
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Porovnání
Porovnání
File
Completion
Students must
Mark as done
◄
Téma 8 (seminář 10) – Čtení. “Trenéry” čtení. Tvorba interaktivního čtenářského deníku.
Jump to...
Main course page
Téma 1 (seminář 1) – Úvod. Strategie digitálního vzdělávání v České republice a ve světě. Role a cíle informačních technologií ve výuce cizího jazyka. ICT - typy, vlastnosti, klasifikace.
Domácí úkol na 12.10.
Téma 2 (seminář 2) – Praktické využití ICT ve výuce cizích jazyků na českých školách. Role ICT v přípravě učebních materiálů pro výuku cizích jazyků. Sociální sítě a počítačové hry ve výuce cizích jazyků.
Domací úkol na 19.10.
Téma 3 (seminář 3) – Podpora distanční výuky. Distanční vzdělávání. Kombinované formy vzdělávání.
Téma 4 (seminář 4) – Prezentace a procvičování fonetických jevů. Poslech. Tvorba pracovních listů.
Domácí úkol na 9.11.
Domácí úkol na 16.11 - Prezentace a procvičování fonetických jevů. Poslech
Téma 5 (seminář 5-6) – Prezentace a procvičování slovní zásoby. Tvorba pracovních listů.
Domácí úkol na 23. listopadu
Téma 6 (seminář 7-8) – Prezentace a procvičování gramatických jevů. Tvorba pracovních listů.
Domácí úkol na 30.11.
Téma 7 (seminář 9) – Mluvení a psaní. Tvorba pracovních listů.
Téma 9 (seminář 11) – Hodnocení. Druhy aplikací pro hodnocení.
Domácí úkol na 7.12
Téma 8 (seminář 10) – Čtení. “Trenéry” čtení. Tvorba interaktivního čtenářského deníku.
Téma 10 (seminář 12-13) – Tvorba výukových filmů.
Domácí úkol na 21.12.
Domácí úkol na 4.1.2022
►
Téma 10 (seminář 12-13) – Tvorba výukových filmů.