Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Učitelství cizích jazyků
Digitální technologie ve výuce cizích jazyků
Domácí úkol na 7.12
Domácí úkol na 7.12
Section outline
◄
Téma 9 (seminář 11) – Hodnocení. Druhy aplikací pro hodnocení.
►
Téma 8 (seminář 10) – Čtení. “Trenéry” čtení. Tvorba interaktivního čtenářského deníku.
Select activity Evaluace - seminář 10 - Testování a hodnocení
Evaluace - seminář 10 - Testování a hodnocení
Обратная связь
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Domácí úkol na 7.12
Domácí úkol na 7.12
Файл
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
◄
Téma 9 (seminář 11) – Hodnocení. Druhy aplikací pro hodnocení.
Перейти на...
Главная страница курса
Téma 1 (seminář 1) – Úvod. Strategie digitálního vzdělávání v České republice a ve světě. Role a cíle informačních technologií ve výuce cizího jazyka. ICT - typy, vlastnosti, klasifikace.
Domácí úkol na 12.10.
Téma 2 (seminář 2) – Praktické využití ICT ve výuce cizích jazyků na českých školách. Role ICT v přípravě učebních materiálů pro výuku cizích jazyků. Sociální sítě a počítačové hry ve výuce cizích jazyků.
Domací úkol na 19.10.
Téma 3 (seminář 3) – Podpora distanční výuky. Distanční vzdělávání. Kombinované formy vzdělávání.
Téma 4 (seminář 4) – Prezentace a procvičování fonetických jevů. Poslech. Tvorba pracovních listů.
Domácí úkol na 9.11.
Domácí úkol na 16.11 - Prezentace a procvičování fonetických jevů. Poslech
Téma 5 (seminář 5-6) – Prezentace a procvičování slovní zásoby. Tvorba pracovních listů.
Domácí úkol na 23. listopadu
Téma 6 (seminář 7-8) – Prezentace a procvičování gramatických jevů. Tvorba pracovních listů.
Domácí úkol na 30.11.
Téma 7 (seminář 9) – Mluvení a psaní. Tvorba pracovních listů.
Téma 9 (seminář 11) – Hodnocení. Druhy aplikací pro hodnocení.
Téma 8 (seminář 10) – Čtení. “Trenéry” čtení. Tvorba interaktivního čtenářského deníku.
Domácí úkol na 14.12
Téma 10 (seminář 12-13) – Tvorba výukových filmů.
Domácí úkol na 21.12.
Domácí úkol na 4.1.2022
►
Téma 8 (seminář 10) – Čtení. “Trenéry” čtení. Tvorba interaktivního čtenářského deníku.