Section outline

    • Úkoly na toto setkání: 

      1.  Přijít s upraveným profilem ideálního absolventa kurzu práva na ZŠ/SŠ. Sami za sebe či ve skupině dojděte k cca 7 bodům, které seřadíte podle důležitosti. Do podkladu, který jsme společně vytvořili v hodině, můžete samozřejmě doplňovat to, co vám tam chybí.

      2.  Rozmyslet, který způsob zakončení předmětu vám dává větší smysl (případně jako ho učinit ještě smysluplnějším); u všech témat platí, že budete pracovat ve dvojicích; v užším výběru jsou zatím tři varianty:

      1. Přichystat plán hodiny (45 minut) a pracovní listy/materiály; vybrat si nějaké téma z RVP
      2. Přichystat jednu konkrétní aktivitu (ať už v návaznosti na RVP či státnicové okruhy)
      3. Vybrat si jednu hodinu z databáze hodin na webu streetlaw.eu, případně jinde, zhodnotit ji (identifikovat silné a slabé stránky) a nějak ji posunout (přichystat k ní navazující aktivitu, třeba test, přidat k ní praktickou zkušenost - máte-li možnost ji vyzkoušet…) 
    • Znalosti%2C%20dovednosti%2C%20postoje.jpg

    • Soubor obsahuje ukázku otázek, které lze použít, i některá fakta pro učitele.