Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti LS 2021
Prostor na odevzdávání úkolů
Prostor na odevzdávání úkolů
Section outline
◄
Odkaz na videa
Select activity Porovnání environmentálního a přírodovědného vzdělávání
Porovnání environmentálního a přírodovědného vzdělávání
Задание
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Miskoncept
Miskoncept
Задание
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Myšlenková mapa na modelový organismu
Myšlenková mapa na modelový organismu
Задание
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity "Dobré" otázky
"Dobré" otázky
Задание
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Piagetovy experimenty
Piagetovy experimenty
Задание
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Test III
Test III
Тест
15.6.2021 od 16h
Čeká vás 25 otázek á 4 body, 100 bodů maximálně
◄
Odkaz na videa
Перейти на...
Главная страница курса
Proč přírodovědné vzdělávání?
Literatura
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
Didaktické zásady
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
Environmentální senzitivita
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné abstrakce
Všemi smysly a Biokomunikace
Práce s přírodním materiálem a land art
Přírodovědný jazyk
Sbírky přírodnin a jejich použití
Učíme se venku!
Vyprávíme si a čteme o přírodě
Otázky - co by měl absolvent kurzu znát
Jak řádně citovat?
Odkaz na videa