Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier
Tout replier
Ouvrir l'index du cours
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti LS 2021
Prostor na odevzdávání úkolů
Prostor na odevzdávání úkolů
Section outline
◄
Odkaz na videa
Select activity Porovnání environmentálního a přírodovědného vzdělávání
Porovnání environmentálního a přírodovědného vzdělávání
Devoir
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Miskoncept
Miskoncept
Devoir
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Myšlenková mapa na modelový organismu
Myšlenková mapa na modelový organismu
Devoir
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity "Dobré" otázky
"Dobré" otázky
Devoir
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Piagetovy experimenty
Piagetovy experimenty
Devoir
Achèvement
Students must
Marquer comme terminé
Select activity Test III
Test III
15.6.2021 od 16h
Čeká vás 25 otázek á 4 body, 100 bodů maximálně
◄
Odkaz na videa
Aller à…
Page d'accueil du cours
Proč přírodovědné vzdělávání?
Literatura
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
Didaktické zásady
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
Environmentální senzitivita
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné abstrakce
Všemi smysly a Biokomunikace
Práce s přírodním materiálem a land art
Přírodovědný jazyk
Sbírky přírodnin a jejich použití
Učíme se venku!
Vyprávíme si a čteme o přírodě
Otázky - co by měl absolvent kurzu znát
Jak řádně citovat?
Odkaz na videa