12.12. 2. setkání: Umění ve Vv
Section outline
-
krátká diskuse k RVP ZV, individuálnímu studiu;
- Společná interpretace uměleckého díla (M. Medek, pracovní listy k výstavě NGP)
- Didaktické kategorie
Úkol k zápočtu:
Naplánujte výtvarný úkol podle doporučených didaktických kategorií
Hledejte nová a objevná témata, která hledají a dávají odpovědi (ne banální či příliš obecná jako Podzim, nakresli emoce..)
Formulujte konkrétně zaměřené téma
Rozpracujte úkoly dle didaktických kategorií
Učivo maximálně konkretizujte (dle RVP i modelu vizuální gramotnosti)
-
pracovní listy NGP k výstavě Mikuláše Medka
-
Podle těchto kategorií prosím zpracovat/naplánovat výtvarné činnosti
-
Prezentace se zabývá kurikulární doménou Rozvíjení smyslové citlivosti
-
Prezentace se zabývá kurizkulární doménou Uplatnění subjektivity
-
Prezentace se zabývá kurikulární doménou Ověřování komunikačních účinků