Weekly outline

  • 11.11. 1. setkání: Reflexe vlastního pojetí výuky VV

    • Co jste si uvědomili o vlastním pojetí VV?
    • Jaké jsou cíle předmětu Výtvarná výchova?

    -myšlenková mapa 30 min

    • Co to je vizuální gramotnost? (ppt.) 1h
    • Umění a kultura RVP ZV (samostatné studium dokumentu, formulace otázek a postřehů k dokumentu (vložit do MS TEAMS poznámkový blok)

    Důraz diskurzívního pojetí VV

    • enkulturace, rozvoj kulturních kompetencí
    • rozvoj dovednosti tvořit význam, rozumět obrazům, uměleckým dílům, interpretovat
    • komunikaci a spolupráci
  • 12.12. 2. setkání: Umění ve Vv

    krátká diskuse k RVP ZV, individuálnímu studiu;

    • Společná interpretace uměleckého díla (M. Medek, pracovní listy k výstavě NGP)
    • Didaktické kategorie 

    Úkol k zápočtu:

    Naplánujte výtvarný úkol podle doporučených didaktických kategorií

     Hledejte nová a objevná témata, která hledají a dávají odpovědi (ne banální či příliš obecná jako Podzim, nakresli emoce..)

    Formulujte konkrétně zaměřené téma

    Rozpracujte úkoly dle didaktických kategorií

    Učivo maximálně konkretizujte (dle RVP i modelu vizuální gramotnosti)

  • 25 November - 1 December

  • 2 December - 8 December

  • 9 December - 15 December

  • 16 December - 22 December

  • 23 December - 29 December

  • 30 December - 5 January

  • 6 January - 12 January

  • 13 January - 19 January