Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy - Základy společenských věd
Didaktika ZSV
Sebezkušenostní dimnenze oborové didaktiky
Sebezkušenostní dimnenze oborové didaktiky
Section outline
◄
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
►
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?
Select activity Subjektivní teorie pedagogů - pro inspiraci
Subjektivní teorie pedagogů - pro inspiraci
Файл
Select activity Úkol č. 3. Ozázka uplatnění konkrétní osobní zkušenosti při výuce
Úkol č. 3. Ozázka uplatnění konkrétní osobní zkušenosti při výuce
Задание
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
◄
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
Перейти на...
Главная страница курса
K mudlovské (moodlové) opoře předmětu
Odevzdání finálního výstupu
Kantořina a smysl - mezioborové (transdidaktické) průniky
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?
Specifika oborové společenskovědní didaktiky
Základní teoretické zázemí - oborová didaktika a transdidaktia
Kurikulum a jeho dokumenty (Rozumíme tomu, co sami vymýšlíme?)
Základní problémy začínajícího učitele - před praxí
Vybraná témata - před praxí
Reflektivní semináře a reflexe praxe
SZZK a příprava na ně
Společenství (teorie) a praxe - síťování akademiků, pedagogů a studentů
Peer-to-peer podpora, intervize a supervize v pedagogice
Autevaluce studenta didaktického semináře
►
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?