Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Expand all
Collapse all
Open course index
Faculty of Education
Departments and workplaces of the faculty
Department of Social Sciences and Philosophy
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy - Základy společenských věd
Didaktika ZSV
Sebezkušenostní dimnenze oborové didaktiky
Sebezkušenostní dimnenze oborové didaktiky
Section outline
◄
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
►
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?
Select activity Subjektivní teorie pedagogů - pro inspiraci
Subjektivní teorie pedagogů - pro inspiraci
File
Select activity Úkol č. 3. Ozázka uplatnění konkrétní osobní zkušenosti při výuce
Úkol č. 3. Ozázka uplatnění konkrétní osobní zkušenosti při výuce
Assignment
Completion
Students must
Mark as done
◄
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
Jump to...
Main course page
K mudlovské (moodlové) opoře předmětu
Odevzdání finálního výstupu
Kantořina a smysl - mezioborové (transdidaktické) průniky
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?
Specifika oborové společenskovědní didaktiky
Základní teoretické zázemí - oborová didaktika a transdidaktia
Kurikulum a jeho dokumenty (Rozumíme tomu, co sami vymýšlíme?)
Základní problémy začínajícího učitele - před praxí
Vybraná témata - před praxí
Reflektivní semináře a reflexe praxe
SZZK a příprava na ně
Společenství (teorie) a praxe - síťování akademiků, pedagogů a studentů
Peer-to-peer podpora, intervize a supervize v pedagogice
Autevaluce studenta didaktického semináře
►
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?