Tematický plán, zadání semestrální práce
Section outline
-
Seminární práce
Praktický projekt
(Nabízím k výběru dva typy zadání. K odevzdání se předpokládá pouze jeden soubor prací.)A. Výchozí zadání
Portfolio složené z výstupů jednotlivých grafických etud prezentovaných během semestrálních cvičení.
Rozsah: minimálně 3 strany A4.
Médium: (pracovní list, pohlednice, skládačka, vystřihovánka, video, zvukový soubor atd.)
Barevnost: černá + doplňkové barvy.
Způsob práce: Kombinujte digitální i tradiční výrazové prostředky. Využijte zkratku, obrazovou metaforu, vtip apod.).
Vytvořte portfolio složené z výstupů jednotlivých grafických etud. Použijte dostupné techniky reprodukce (kopírku, koláž, razítko, šablonu, samolepku, propisot, frotáž, kresbu aj.).
B. Alternativní zadání
Soubor dokumentů vhodných pro uplatnění distančního studia.
Rozsah: minimálně multimediální dokument.
Médium: (pracovní list, pohlednice, skládačka, vystřihovánka, video, zvukový soubor atd.)
Způsob práce: Kombinujte digitální i tradiční výrazové prostředky.
1) Vytvořte soubor dokumentů vhodných pro uplatnění distančního studia výtvarné výchovy. Promyslete způsob jednoduchých zadání předpokládajících off-line komunikaci (prostřednictvím schránky, pošty, školní vývěsky apod) i on-line komunikaci (https://pohledniceonline.cz/). Jako výchozí „médium“ použijte formu „dopisnice“ – korespondenčního lístku / pohlednice.
2) Kombinujte analogové výrazové prostředky (frotáž, otisk, razítko, šablona, letraset/propisot) i digitální. Zaznamenávejte detaily vašeho bezprostředního okolí. Materiál vzájemným porovnáním a tříděním použijte jako východisko k vyjádření tématu.
3) Zaměřte se na individualizovaný přístup k žákům. S důrazem na jednoduchost a proveditelnost v improvizovaných podmínkách. Počítejte s omezenými výtvarnými prostředky na straně žáka. Pokuste se formulací zadání podpořit v žácích chuť ke hře s materiálem, barvou, významem, stejně tak inspirovat k manuální činnnosti. Koncipujte výukové materiály tak, aby je bylo případně možné uplatnit v projektu “chci doučovat”.Odkaz k projektu:
http://www.zapojmevsechny.cz/doucovani/
https://pages.pedf.cuni.cz/spp/chci-doucovat