Section outline

  • Metodická podpora:

    https://www.doucujte.cz/ 

    Doporučení literatura

    Felcmanová, L. (2015). Katalog podpůrných opatření. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. Odkaz zde

    Pokorná, V. (1998). Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení. Praha: Portál.

    Jucovičová, D., & Žáčková, H. (2008). Reedukace specifických poruch učení u dětí. Praha: Portál.

    Žáčková, H., & Jucovičová, D. (2005). Metody reedukace specifických poruch učení–smyslové vnímání. Praha: D+H.

    Simon, H. (2006). Dyskalkulie: jak pomáhat dětem, které mají potíže s početními úlohami. Praha: Portál.

    Pokorná, V. (2004). Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha: Portál.

    Brož, M., Kintlová, P., & Toušek, L. (2007). Kdo drží Černého Petra: sociální vyloučení v Liberci, Plzni a Ústí nad Labem. Člověk v tísni-společnost při České televizi. Odkaz zde


    Daniel, H. (2020). Reprodukce nevzdělanosti jako základ sociální nespravedlnosti Odkaz zde

    Ondřej F. (2021-2025). Strategie romské integrace v jihomoravském kraji 2021-2025. Odkaz zde          

    Daniel, P. (2019). České školství je průměrná muzika za málo peněz. Problém je hlavně v nerovných podmínkách. Odkaz zde

    Daniel, P. (2022). Slepé skvrny: O chudobě, vzdělávání, populismu a dalších výzvách české společnosti. Praha: Host. Odkaz zde

    Laco, T. (2020). Sociální vyloučení a prostorová segregace. Odkaz zde

    Nikolai, T. (2020). Příběhy ze špatné čtvrti. Odkaz zde

    NPI. (2019). Jak podpořit a motivovat žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí. Odkaz zde