Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Mediální a komunikační studia/Mediální studia - prezenční forma
Teorie účinků médií
20. 10. 2020 - P. Lazarsfeld a The Bureau of Applied Social Research
20. 10. 2020 - P. Lazarsfeld a The Bureau of Applied Social Research
Section outline
◄
13. 10. 2020 - Počátky zkoumání účinků médií
►
27. 10. 2020 - fragmentace, zmatení a více otázek
Select activity Lowery, DeFleur (1995) The People's Choice: The Media in a Political Campaign
Lowery, DeFleur (1995) The People's Choice: The Media in a Political Campaign
Файл
PDF
Select activity E. Katz - Dvoustupňový tok komunikace
E. Katz - Dvoustupňový tok komunikace
Файл
PDF
◄
13. 10. 2020 - Počátky zkoumání účinků médií
Перейти на...
Главная страница курса
6. 10. 2020 - Základy studia mediálních účinků (historie, terminologie, klíčové klasifikace a koncepty)
13. 10. 2020 - Počátky zkoumání účinků médií
27. 10. 2020 - fragmentace, zmatení a více otázek
3. 11. 2020 - Nastolování agendy I.
10. 11. 2020 - Nastolování agendy II.
24. 11. 2020 - Formování veřejného mínění, Spirála mlčení E. Noelle-Neumann
1. 12. 2020 - Masová média a socializace. Kultivační teorie G. Gerbnera
8. 12. 2020 - Distribuce informací ve společnosti: vědomostní a digitální propasti
15. 12. 2020 - Teorie účinků médií v éře digitálních a síťových médií
►
27. 10. 2020 - fragmentace, zmatení a více otázek