Section outline

    • Páté nepovinné setkání, pondělí 4. května 2020, od 11.00 do max. 12.45

      Tentokrát se bohužel mohly zúčastnit pouze Verča a Šárka.

      Probrali jste tedy "alternativní řešení zbývající praxe", aby obě mohly jít v září ke státnicím. A pak jsme se trochu probírali tím, co je v Moodlu, co je mým záměrem, jaká je koncepce předmětu a jednotlivých "týdnů".

      Příště se sejdeme zase v pondělí (tentokrát 11. 5. 2020) v 11.00. 

    • Pomalu se blíží konec semestru a my už máme splněno téměř vše ze sylabu. Chtěla bych, abyste si to co nejvíce uvědomili, zhmotnili a uchopili.

      Proto úkol na tento týden velmi úzce navazuje na úkol z minulého týdne: Vyberte si jeden z tematických okruhů vypsaných níže a "zpracujte" ho v programu https://cs.contextminds.com/https://miro.com/https://sketchboard.io/ nebo v jiném podobném programu/aplikaci. Výslednou "infografiku" vložte do modulu "domácí úkol". "Zpracované tematické okruhy" by se neměly opakovat.

      (2) Gramotnost, funkční gramotnost, textová gramotnost, čtenářská gramotnost, předčtěnářská gramotnost, rozvíjení funkční gramotnosti

      (3) Počáteční výuka českého jazyka (ve vztahu k dalším jazykům, které dítě ovládá a které se bude učit)

      (4) Vztah jazykových kompetencí a vzdělávání obecně

      (5) Učebnice a učební materiály: komplexní rozbor (obsahový, jazykový, metodický, didaktický…) vzhledem k jazykové situaci neslyšících žáků (a obecněji žáků se sluchovým postižením)

      (5) Vztah mezi gramotností a učebnicemi/učebními materiály a pomůckami a způsobem práce s nimi

      (6) Práce s textem (v češtině, v českém znakovém jazyce) v učebnicích a učebních materiálech

      (9) Vztahy mezi realizací vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace a ostatními částmi rámcových a školních vzdělávacích programů