14. hodina: týden od 14. 5 do 22. 5. 2020
Section outline
-
-
Sedmé nepovinné setkání, pondělí 18. 5. 2020, od 9.00 do max. 10.45
Sešla se nás více než polovina. Snažili jsme se doplňovat a upřesňovat informace (o Baby Signs, asistivních technologiích, Moonově abecedě ah.). kromě "povídání" jsme k tomu využili tři Kahooty a jedno Flippity.
A na úplný závěr:
Nezapomeňte, že UK získala přístup do digitální knihovny JSTOR. Až do 30. 6. je tak možné procházet plné texty všech kolekcí e-knih, e-časopisů a další kolekce, plné texty je možné stahovat. Ke zdroji prosím přistupujte přes Portál e-zdrojů: https://ezdroje.cuni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=921
Dále UK získala do 1. 6. přístup ke kolekcím e-knih producenta T&F. E-knihy je možné pouze prohlížet online. Zdroj je opět dostupný přes Portál e-zdrojů: https://ezdroje.cuni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=917
... takže: nyní máte jedinečnou příležitost načerpat si zdroje, ke kterým za pár týdnů už nebudete mít přístup: Hurá do toho:-)
... a tady je jeden z mnoha tipů, jak na psaní odborné eseje/"reflexe": http://www.cemach.cz/jak-napsat-dobry-esej
-
Cílem této hodiny je vše propojit, ujasnit, prohloubit, uzavřít.
Poslední úkol: Vyberte si jednu nebo více z těchto tří možností:
1. Co jsme se v tomto předmětu dozvěděli/naučili & jeho sylabus & zákon o znakové řeči (v aktuálním znění).
2. Členění kom. systémů, kterými jsme se zabývali, do skupin a prolínání těchto skupin.
3. Jak může být tento předmět obohacující pro "bádání o ČZJ a pro jeho používání" a obecně pro obor CNES (resp. pro Deaf Studies).
"Možnost", kterou si pro domácí práci vyberete, zpracujte pomocí nástroje https://www.canva.com/ nebo jiného pro Vás nového a pro tyto účely podle Vás vhodného nástroje. Úkol vložeto do "fóra".
-