Section outline

    • Sedmé nepovinné setkání, pondělí 18. 5. 2020, od 9.00 do max. 10.45

      Sešla se nás více než polovina. Snažili jsme se doplňovat a upřesňovat informace (o Baby Signs, asistivních technologiích, Moonově abecedě ah.). kromě "povídání" jsme k tomu využili tři Kahooty a jedno Flippity.

      A na úplný závěr:

      Nezapomeňte, že UK získala přístup do digitální knihovny JSTOR. Až do 30. 6.  je tak možné procházet plné texty všech kolekcí e-knih, e-časopisů a další kolekce, plné texty je možné stahovat. Ke zdroji prosím přistupujte přes Portál e-zdrojů: https://ezdroje.cuni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=921

      Dále UK získala do 1. 6. přístup ke kolekcím e-knih producenta T&F. E-knihy je možné pouze prohlížet online. Zdroj je opět dostupný přes Portál e-zdrojů: https://ezdroje.cuni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=917

      ... takže: nyní máte jedinečnou příležitost načerpat si zdroje, ke kterým za pár týdnů už nebudete mít přístup: Hurá do toho:-)

      ... a tady je jeden z mnoha tipů, jak na psaní odborné eseje/"reflexe"http://www.cemach.cz/jak-napsat-dobry-esej

    • Cílem této hodiny je vše propojit, ujasnit, prohloubit, uzavřít.

      Poslední úkol: Vyberte si jednu nebo více z těchto tří možností:

      1. Co jsme se v tomto předmětu dozvěděli/naučili & jeho sylabus & zákon o znakové řeči (v aktuálním znění).

      2. Členění kom. systémů, kterými jsme se zabývali, do skupin a prolínání těchto skupin.

      3. Jak může být tento předmět obohacující pro "bádání o ČZJ a pro jeho používání" a obecně pro obor CNES (resp. pro Deaf Studies). 

      "Možnost", kterou si pro domácí práci vyberete, zpracujte pomocí nástroje https://www.canva.com/ nebo jiného pro Vás nového a pro tyto účely podle Vás vhodného nástroje. Úkol vložeto do "fóra".