14. hodina: týden od 18. do 24. 5. 2020 (téma týdne: Vybrané studie z oblasti osvojování/výuky prvního jazyka a jazyka druhého/cizího u neslyšících dětí (češtiny/mluvených jazyků a českého znakového jazyka/znakových jazyků))
Section outline
-
-
Šesté dobrovolné setkání k předmětu ČNCJ, čtvrtek 21. 5. 2020, od 9.00 do cca 10.45
Setkaly jsme se téměř všechny. Kromě organizačních záležitostí (Online doučování, atestace, atestace v ostatních předmětech aj.) jsme se zabývaly hl. TESTY a TESTOVÁNÍM.
Příští středu (!), tj. 27. 5. 2020 budeme mít od 9.00 bonusovou - a už opravdu poslední :-( - hodinu na ZOOMu.
-
... na závěr:
Nezapomeňte, že UK získala přístup do digitální knihovny JSTOR. Až do 30. 6. je tak možné procházet plné texty všech kolekcí e-knih, e-časopisů a další kolekce, plné texty je možné stahovat. Ke zdroji prosím přistupujte přes Portál e-zdrojů: https://ezdroje.cuni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=921
Dále UK získala do 1. 6. přístup ke kolekcím e-knih producenta T&F. E-knihy je možné pouze prohlížet online. Zdroj je opět dostupný přes Portál e-zdrojů: https://ezdroje.cuni.cz/prehled/zdroj.php?lang=cs&id=917
... takže: nyní máte jedinečnou příležitost načerpat si zdroje, ke kterým za pár týdnů už nebudete mít přístup: Domácí úkol: Najděte si v těchto "jindy nepřístupných zdrojích" nějakou studii o osvojování jazyka/řeči/komunikačních kompetencí u "neslyšících dětí" a zpracujte ji pro nás pomocí nástroje https://www.canva.com. Úkol vložte do fóra.
... a na úplný závěr: tady je jeden z mnoha tipů, jak na psaní odborné eseje/"reflexe": http://www.cemach.cz/jak-napsat-dobry-esej
-