Section outline

    • Čtvrté nepovinné neformální setkání: pondělí 27. 4. 2020, 11.00-cca 12.45

      Věnovaly jsme se hlavně těmto dvěma aktivitám:

      1. Kahoot na téma výuka prvopočátečního čtení a psaní (i ve spojení s výukou češtiny jako druhého jazyka)

      2. Které entity z oddílů "Aktuality" a "Výuka na dálku" bychom mohli přeřadit k práci s textem a ke gramotnosti (tuto aktivitu jsme realizovaly částečně ve skupinách); entity jsem nakonec nepřesouvala, aby v Moodlu nevznikl chaos, najděte si je prosím v rámci vlastního studia, děkuji A.H.

    • V tomto týdnu bych chtěla, abyste dosáhli těchto cílů:

      1. Budete si vědomy, jak "práce s textem" zasahuje do všech tematických okruhů tohoto předmětu.

      2. Budete mít jasno v tom, co už z "obsahů" jednotlivých tematických okruhů každá umíte, co potřebujete doplnit a jak co s čím souvisí.

      Jak to uděláte:

      Nějak (písemně, graficky, v nějaké aplikaci...) si uděláte "svoji inventuru" k cílům 1 a 2. Nebudete to nikam odevzdávat, je to jen pro Vás, ale je to velmi důležité. Na základě této "inventury" napíšete každá min. 3 postřehy či dotazy k diskusnímu fóru pro tento týden. Tam také můžete doplňovat odkazy na projekty podporující čtenářství (u nás i v zahraničí).  

    • Zkuste si do vyhledávače dát "reading comprehension", "reading strategies", "reading comprehension organizers" apod. A dále to samé s doplněním slova "deaf".

    • Zkuste si do vyhledávače zadat "RWCT", "Reading and Writing for Critical Thinking" apod.