KARANTÉNA typy nadprůměrných v M
Section outline
-
MYslím, že forma fóra je asi nejlepší.
Výuka se na fakultě rozběhne jen pro poslední ročníky, avšak nabízím dvě možnosti:
a) on-line seminář na hodinu, nejspíš navečer poslední týden v dubnu nebo první týden v květnu,
b) konzultace (může být venku, nemusíme na katedru (v květnu).
Ráda bych vyvolala diskusi k typologii nadprůměrných, která je pospána v dostupném článku.
Belgická psychologie učí, že dítě je "určitým způsobem nastaveno" a to se má respektovat. Tím nechápou, že by si dítě mohlo diktovat, citově vydírat, jak to u některých případů pozorujeme. Více se vyjídřím ve fóru.
V minulém fóru jsem postupně dávala reakce, možná by stálo za to, si je pročíst.
-
Porovnejte své zkušenosti s tím, co je stručně pospáno v článku.
Zamyslete se rovněž nad tím, proč nadprůměrné žáky více "baví" komplexní úlohy na rozdíl od běžné populace, respektive proč běžnou populaci tak ne.
-