4. Koncipování hodin M
Section outline
-
1. Přečtěte si článek J. Robové a V. Moravcové o vývoji matematického vzdělávání.
2. O různých didaktických teoriích, modelech a principech budeme mluvit na seminářích. webinářích?
3. PŘEČTĚTE SI ČÁST DIPLOMOVÉ PRÁCE O DIFERENCIACI VE VZDĚLÁVÁNÍ NA 2. STUPNI zde (S. 8-24) A PŘEČTĚTE SI ČLÁNEK O GRADOVANÝCH ÚLOHÁCH A JEJICH VYUŽITÍ zde. BUĎTE PRIPRAVENI O NICH DISKUTOVAT.
-
Vytvořte sérii alespoň pěti typů gradovaných úloh na procvičení zvoleného tématu na 2. stupni ZŠ nebo SŠ. V každé sérii zahrňte několik úloh (podle uvážení).
Téma si můžete zvolit na této stránce (u každého tématu max. 1 student).
Odevzdaný úkol bude mít dvě části:
1) seznam úloh připravený pro distribuci mezi žáky,
2) komentáře, pro jaký ročník jsou úlohy určené, proč jste zvolili právě dané úlohy a jak jsou gradované.
-