Section outline

  • pozor, pletete si metody řešení, schopnosti a matematickou podstatu aktivit

    • NÁSLEDUJÍCÍ ÚKOL ŘEŠTE PŘES INTERNET VE DVOJICI NEBO TROJICI A PAK ŘEŠENÍ VLOŽTE SE VŠEMI JMÉNY ŘEŠITELŮ DO MOODLU.

      U následujících situací vypište metody řešení a klíčové schopnosti, které musí dítě uplatnit:

      1. Dítě stojí u stolečku a má rozdat příbory (prostřít) pro sebe i pro ostatní.
      2. Dítě pracuje s dokreslovánkami.
      3. Dítě vytváří předlohu k vlastní jednovrstevné stavbě.
      4. Dítě si hraje s vkládačkou.
      5. Dítě si hraje s vystřihovánkami (panenka a různá oblečení)
      6. Dítě staví z klacíků, kůry, šišek a kamínků domeček.
      7. Dítě dělá bábovičky z písku.